Styckemarkering???

Vad har hänt? Varför kan man inte göra styckeindelning längre?? Henke eller Marika, help!! Tror aldrig jag haft så fullt upp under dagarna som jag haft i starten på denna termin! Jag har hånskrattat åt de lärare som säger att de inte hinner gå på toa men nu måste jag erkänna att jag har fan inte tid till det :( Väldigt intensivt mellan 8-14. Sen blir det dock lite lugnare och jag kör fortfarande på den devisen att varför ska jag lägga ner mer tid än någon annan på skolan?? 15:00 är det soptomt och därför åker jag oxå hem! Är ju faktiskt bara vikarie ;) Mamma kom igår kväll så jag får umgås med henne litegrann. Roligt! Imorron åker jag till Tuk och kollar på Zlatan och company på Råsunda. Det ska bli skitroligt! Först ska jag vara domare på en fotbollsturnering som anordnats med anledning av bostadområdet Lagersbergs 40-årsfirande. Hoppas jag inte blir lynchad!! Finns en del tävlingsinriktade grabbar om man säger som så. Faktiskt ingen annan på skolan som ville så då tog jag på mig uppdraget :) Nu kollar Pekka och Elin på utfrågningen av Reinfeldt men det skiter jag i för jag orkar inte höra på honom. Tycker han är DUM!! Mamma syr gardiner så hon är inget sällskap heller för tillfället. Hoppas det snart är slut så vi kan prata igen... Snart kommer Jämtlandsfolket till mig! Längtar :) Kram

Kommentarer
Postat av: Lilian

Ja, jag undrar också varför, men för att göra styckeindelning måste du skriva följande tecken: <br>



Hoppas att det syns, så att det inte blev ett mellanslag här också nu...



You go, Miss Referee!!!:o)

2010-09-03 @ 12:59:17
Postat av: Malle

Och vi längtar=)

2010-09-03 @ 13:42:44
Postat av: Marika

Skriver du det typ i HTML-redigeraren eller var? ...och ja vi längtar!!!

2010-09-05 @ 13:22:51
Postat av: Lilian

Det vet jag inte vad det är för ngt, Marika, om du inte menar den ruta där man skriver själva inlägget. Det är i rutan under fliken "inlägg" som jag gör själva html-kommandot: <br>



2010-09-05 @ 19:33:23
Postat av: Marika

Jo, i rutan när du skriver inlägget så finns det en "ändra redigerare". Den ena är "vanlig" text och den andra är HTML. Nu testade jag att <br><br> i den texten...på mitt gamla inlägg "plats 490". Det funkade!! TAaaack!

2010-09-05 @ 23:04:54
Postat av: Lilian

Perfect!:o)

2010-09-06 @ 14:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0