Nu är det nära......!

Jag har varit hemma i går och idag med grabbarna. Jesper har en lejsam hosta, mest på natten, men även då han försöker leka med Joel så kommer det nåt anfall. Det låter inte alls roligt. Men han är ändå ganska pigg. Men de blir hemma i morgon också, då Kalle får stanna hemma då! Brukar det inte vara så att våra barn blir sjuk så fort vi åker bort??! Eller så är det karlarna som blir sjuk...!

För nu åker vi till Eskilstuna i måra bitti!!! KUUUL!! Ska bli så roligt att träffas allihopa igen. Det var ju ett tag sen. Tror inte ens jag har träffat Marika sen storsommardagen i Norderåsen i början av augusti...... och ändå bor vi bara tre mil i från varandra......

Nu är i alla fall Joel och Jespers sovrum klart! Så nu ska vi börja med mitt och Kalles rum. Ska bara måla inne i skrubben hos grabbarna också förresten. Det kan ju ta ett tag det också.....! Men det är kul!!

Kommentarer
Postat av: Malle

Då har ni ju jobbat på jättebra! Kul att se sen då!

2010-09-16 @ 16:59:10
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Stackars Jeppen! Och jo, nog känner jag också igen det där med att barn och karlar brukar vara sjuka, men än så länge ser det just ut här nere i af...;o)



Ja, jag vill också se!:o) Du kan väl ta en bild med mobilen så får jag se grabbarnas rum i af;o)



Yihoooo, snart ses vi!:o) Bamsekram!



2010-09-16 @ 20:21:07
Postat av: Jenny

Tror jag har fraktat hit grejer så det ska räcka för oss att sova här allihop. Kul att göra om :) Jag har börjat titta på bostadsrätter och utlandsjobb, ganska vitt skilda planer eller vad säger ni. Ses imorron!!

2010-09-16 @ 22:51:11
Postat av: Malle

Utlands jobb.... typ Trondheim då eller? Sörli kanske, eller UTRIKES HAMMERDAL=) ja!

2010-09-20 @ 20:51:47
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0