länge sen jag skrev...

Idag känns jag mycket piggare än vad jag gjorde igår! Hade ont i skallen hela långa dagen och mådde illa:( Kände väl även att jag var tvungen att försöka få lite skoljobb gjort och det gjorde kanske inte huvudvärken bättre precis! Hann skriva lite och gjorde ett litet power point som jag tänkte försöka använda mig av idag när vi ska ha lite redovisning! Sen så maila jag det jag skrivit till Lilian så hon fick läsa det känns som mycket bättre om nån kan titta igenom och tycka till lite=) Tack!!

På eftermiddagen igår så gick jag ut en sväng igen för det gick bara inte sitta inne, tog en kort promenad och så kom tjejerna hem och då kokade jag hjortronsylt, bakade 2 kakor och en tjockpannkaka till middan! Och det va så himla kul, kändes bara som ren och skär avslappning=)

Nu är det nog meningen att jag ska fortsätta skriva och att jag ska förbereda mig lite inför dagens redovisning. Men jag känner att jag har kört fast lite så jag måste sätta mig och läsa igen och leta lite mera! Det blir nog bra!

På Fredag fyller Jullgull år och jag jobbar sent, men den som vill får komma hit iaf eller om man vill komma en annan dag så får man ju det oxå!

Nu ska jag göra en dykning ner i skollagen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hälsa Julie att jag vill komma! Men tyvärr kan jag inte :(



Vad är det för redovisning du ska ha?

2010-09-22 @ 17:19:23
Postat av: Malle

Jag ska hälsa henne det=)

2010-09-22 @ 18:01:44
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ja, hälsa från oss också att vi önskar att vi hade kunnat komma!



Det är jätteQL att få vara med och läsa ditt arbete, så det så!:o)

2010-09-23 @ 08:58:02
Postat av: Marika

Får man komma fredagkväll??? Du och Fredrik kan ju få gå iväg och tjusa en stund även om ni har främmande!!?

2010-09-23 @ 12:42:42
Postat av: Malle

tack för att ni kom ikväll det var lika kul som vanligt=) och jag och Frderik ska hinner ju mys hela natten=)

2010-09-24 @ 21:17:13
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0