Inget socker...

... förrän man vispat äggvitorna! Ska aldrig glömma bort det från och med idag :(

Blev så fruktansvärt sugen på Budapestbakelse så jag ringde till mammas faster Christin i eftermiddags för att få hennes recept. Hörde klart och tydligt hur hon sa att man skulle vispa vitorna först men när jag väl stod och bakade så var det glömt. Så jag sopade i sockret innan jag vispade. Har kakan i ugnen och får väl se hur det blir. Förhoppningsvis smakar den ungefär som vanligt. Utseendet spelar kanske mindre roll??!

Kommentarer
Postat av: Malle

den blir säkert godare än vad den brukar bli=) kram

2010-09-24 @ 21:12:24
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Hm, det har jag aldrig ätit... Blev mycket nyfiken nu!:o) Recept tack!;o)

2010-09-24 @ 23:39:17
Postat av: Madde

Blev den bra? Jag åt budapestbakelse förra veckan också, den var jättegod! :)

2010-09-27 @ 08:08:57
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0