En helt vanlig Lördag i mina ögon

Det var riktigt länge sedan jag har tagit mig tid att skriva ett inlägg! Det är så mycket tankar som snurrar runt i min hjärna så jag funkar nästan inte, idag tänkte jag att nu ska jag sätta mig och plugga och göra undan så jag inte ligger efter! Kollade på en föreläsning, läste i en bok,  skrev om lite av mina anteckningar så att jag skulle kunna tyda dom.... men sen då?! Nämen då visste jag inte alls vad jag skulle göra mer! Jag tror och hoppas att jag gjort det som jag ska, jag vet ju att det är 2 böcker som jag inte fått än där vi skulle läsa men det är ju inte mycket att göra när dom inte kommit!!

Har hunnit med ett besök på akuten med idag, Emma hade så himla ont i magen och det började redan igår, så när hon fick feber med så ringde jag och dom ville att en läkare skulle titta på henne. Väl framme i stan så var det väldigt mycke folk på akuten, 2 ambulanser svände in precis när vi kom och det kändes lite kaosartat, vi fick komma in på ett rum snabbt och behövde inte vänta så himla länge (2 tim) och när fabror doktor kom så hade Emmas magont och feber gett med sig! Så då åkte vi hem igen då!

Nu sover alla barn och Fredrik har duschat klart så nu går jag oxå och lägger mig!!!

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att det inte var nåt värre med Ems! Angående studierna tror jag du ska ta det lugnt :) Det du gör är bra och med all sannolikhet fullt tillräckligt! Böckerna som du inte fått än ska du inte ägna så mycket tankeverksamhet för det kan du ändå inte påverka. Du är bra Malle! Glöm inte att du jobbat med detta i typ 15 år och har koll på läget!! Vilka uppgifter ska kunna sätta dig på pottkanten :)

2010-09-11 @ 23:36:49
Postat av: Jenny

var det alltså som tyckte detta :) Jag och vår blogg har tydligen blivit lite okontanta vad gäller kommandon :/

2010-09-11 @ 23:37:52
Postat av: Malle

Tack Jenny! Jag har inte koll på läget och det är hemskt!! Men nu ska jag bara slappna av

2010-09-12 @ 15:42:57
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

MVG

2010-09-12 @ 21:37:36
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Lilian

Jag håller med Jenny!:o) Du kommer att rocka på det här också! Ge det tid!:o)



Sem funderar jag lite på var den kommentar jag skrev här på förmiddagen tog vägen...? Ngn som kan se den från sin dator?



Är Emma återställd nu? Ngn mer magincident i sommar?



Kram!

2010-09-12 @ 22:53:32
Postat av: Malle

Emma äe frisk som en nötkärna=)

2010-09-13 @ 18:52:19
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0