Det pedagogiska kulturarvet...

...läste säkert 3 sidor och sen kom jag bara på att jag var tvungen att blogga ist=) Veckan som kommer ser ut att vara fylld av intressant kurslitteratur. Det är svårt för mig att läsa, mina tankar flyger iväg åt andra håll och kanter hela tiden och jag får börja om gång på gång!! I Fredags fyllde ju Jullan år och vi hade främmande hela kvällen, mycket trevligt!
Lördagen hann vi både baka städa och duscha innan det droppande in besökare, alla kom samtidigt som vanligt! Idag har vi varit alldeles ensamma, kört lite ved, kollat på Chuck, kokat en god soppa(tyckte jag iaf, barna åt bara buljongen),betalat räkningar....och de va inte kul!  ja vi har bara varit och njutit av tillvaron i varandras sällskap!
Nu så har Fredrik och flickorna åkt på basketträning, det blir lite sent men samtidigt så tycker dom ju att det är så kul med basket och att få följa pappa, så skit samma! Dom får väl gå och lägga sig extra tidigt i morgon ist!
Nej, nu är det nog bara att förtsätta läsandet " Svenskt utbildningsväsende - en tredelad historia"

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja Malle, Du verkar ha fullt upp med läsning Du! Men det är säkert kul!



Vi har just varit och spelat basket, var ju inte så många då, men det var kul ändå. Å jobbigt! Tjejerna tränade för fullt! De hade ju en halv sporthall för sig själv så det tyckte de nog va kul!! :)

2010-09-26 @ 21:57:15
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Ja, det var glada trötta tjejer som kom hem=)

2010-09-27 @ 08:04:58
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tror att "Jag är en basketflicka, jag är en baskettjej" inte tycker det gör så mycket om hon får gå och lägga sig lite tidigare bara hon får spela lite basket :) Spännande att läsa, jag är nästan lite avundsjuk på dig!!

2010-09-27 @ 12:37:58
Postat av: Lilian

Låter som en härlig helg!:o) Vad är Chuck? Ni skulle nog gilla "Hung"!;o)



Bra att du läser!:o) Kram!

2010-09-27 @ 14:14:52
Postat av: Malle

Chuck är en bra serie. lättsam precis i min smak! och det verkar Hung oxå vara, jag har sett ett avsnitt=)

2010-09-27 @ 17:41:39
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0