Dagavill

Idag har jag varit helt väck! Har hela dagen trott att det är den 24 september :/ Så jag har gratulerat både Julie och Kim på födelsedagen!! Haha, fattade inte att jag var fel ute förrän Kim tackade för gratulationen och meddelade att han var 35 en dag till :)

Borde ha anat ugglor i mossen när jag kom hem efter jobbet och upptäckte att jag inte ätit upp min frukost! Tallriken med yoghurt stod kvar på bordet och bredvid tallriken låg mackan jag gjorde. Hur är det möjligt?! Inte en enda gång idag har jag tänkt på att jag inte ätit frukost! Detta har aldrig hänt mig förut! Jag har gjort medvetna val att skita i frukosten pga tidsbrist men aldrig ställt i ordning den för att sen glömma att äta. Egentligen borde man kanske vara orolig men jag har bara skrattat åt eländet!

Idag blev jag medlem i Socialdemokraterna :) Kände att jag behövde göra ett statement för mig själv åtminstone. Få se vad som händer av detta. Känns bra att jag tagit synlig ställning!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lilian

Hm, jag skulle säga att det låter som ngt en person med väldigt många järn i elden skulle kunna göra!;o)



Jag har glömt mycket i mina dagar och bytt plats på sakers "rätta plats" för att sen inte hitta dem, men glömt att äta tror jag aldrig att jag har gjort...:o) Detta tyder på att du har ett aktivt liv minsann!:o) Men du, ta det lite lugnt ibland också! Är ju rädd om dig!:o)



Kram!

2010-09-23 @ 22:02:07
Postat av: Madde

Ha ha, kan bara se minen när Du kommer hem och ser frukosten!! :D

2010-09-24 @ 06:54:57
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Hahahaha, kan inte sluta skratta......

2010-09-24 @ 21:13:33
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0