Bläääää!

Bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääh!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, så känner jag idag! Jag vaknade och var på ett strålande humör, men jag vet inte riktigt vad som hände sedan. Efter att ha varit uppe i ca 2h vände det och nu känner jag mig bara uttråkad, less och deppig. Jag har ju hormonsvängningsvecka fortfarande, så det har säkert ngt med saken att göra, för annars är jag bra mycket surare och mer bortskämd än vad jag själv har trott...? Jag tyckte att det verkade vara en skön och härlig dag för att ta en promenad med familjen in till stan och ringa på några kompisar för en fika i Haga, men då sa Mathias att han behövde plugga och det behöver ju egentligen jag också, så det blev inget av det. Sen kom jag precis på att det dessutom är sista dagen för bokmässan och att jag inte varit på den heller...och så började jag tycka synd om mig själv för att jag haft så ont i huvudet i veckan att jag inte kunde gå på afterworken i onsdags och inte på Sofias födelsedagsmiddag i torsdags. Det är inte ofta som jag har en vecka med flera "vuxen"-grejer inplanerade, så naturligtvis blev jag lite besviken och tyckte synd om mig själv.

Egentligen är det inte synd om mig, för om jag bara kunde sparka mig själv i arslet så skulle jag kunna åka iväg till Bokmässan nu, eller varför inte promenera in till stan och ta en fika... Dessutom så var vi på den årliga marknaden utanför Kungsbacka igår, som Rigor (Lenas orienteringsklubb) anordnar. Jag fyndade ett gammalt TP, ett Geni 2000 och två barnspel för sammanlagt 20:-, så jag borde ju vara jädrigt nöjd istället!;o)

Men nu är jag inte det! Jag saknar er! Dessutom hade jag gärna viljat vara med på den där 50-talsfesten på Medis igår! Så jag hoppas att alla ni som kunde vara med var där!;o)



Kommentarer
Postat av: Madde

Åååh, de va såååååååå kul!!! Jättemycket folk, och bra stämning, å härlig musik förstås! En hellyckad kväll!! Återkommer med det!

2010-09-26 @ 15:01:37
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: malle

Min vän, hoppas att det känns bättre nu igen! Saknar dig med!!!

2010-09-26 @ 19:06:58
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ibland känns allt som skit och det måste det ju få göra ibland! Hoppas dock att det känns bättre nu :) Och, jag saknar dig med!!!

2010-09-27 @ 12:35:17
Postat av: Lilian

Love you, girlfriends!:o*



Madde: Härligt att höra att det blev lyckat när ni varit så duktiga att fixa ngt lite annorlunda också!:o) Ja, vill gärna se bilder sen!:o) QL att vi ses snart!:o) Längtar!:o)



Malle och Jenny: Tack, det värmer!:o) Idag känns det mycket bättre!:o)



Dessutom: Julian vaknade en enda gång i natt och då kom han inte över till vår säng och jag måste säga att jag känner mig som en ny och utsövd människa idag - chock!;o) Tror det var första gången sedan semestern som han sov så bra!:oD

2010-09-27 @ 14:12:30
Postat av: Markemmy

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-02-04 @ 13:27:26
URL: http://markemmy.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0