Shopping!

Ja, man kan ju lugnt säga att jag inte passar in under benämningen shoppaholic. Eller, iaf inte när jag verkligen ska ha ngt.

Ikväll åkte jag in på stan efter att jag jobbat klart och Mathias & Co kom från skolan. Tyvärr gick jag in på Desigual det första jag gjorde. Där hittade jag nämligen en klänning som föll mig i smaken. Inte riktigt lika mycket då jag tittade på prislappen och den kostade drygt 2200:-. Det kändes inte riktigt som rätt läge för det nu, så jag gick på andra affärer. Hittade ingen riktigt lika snygg eller cool, så till sist drog jag hem tre klänningar som jag inte är så nöjd med. Ska visa dem för Mathias imorgon och de två som inte passar får åka tillbaka. Just nu spelar det inte så stor roll hur de ser ut, för jag är glad att jag ska få åka upp och träffa er på en fantastisk bröllopsfest!:oD

Tjockokoooooooooooo!!!:oD


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, hur som helst kommer Du va snygg! Allt klär en skönhet!! :)



Jag längtar oxå, hoppas bara att alla får vara friska!! Kraam

2010-10-27 @ 07:59:00
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Håller med föregående talare i allt=)

2010-10-27 @ 13:34:46
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag försöker att inte hausa den här festen så mycket men det är redan kört!!! Jag tror det kommer bli asroligt :)



Kram på er!

2010-10-27 @ 14:07:35
Postat av: Lilian

:-* på er!



Ha ha, samma här Jenny! Jag har redan roligt bara att tänka på den och er!:D

2010-10-27 @ 19:15:52
Postat av: Lilian

Sjukdom förresten... Vad är det???:oO Inga baciller nu heller! Jag har ont i halsen och är konstig i näsan, men kör en sån här "tänk-bort-sjukdomen-kur"!:o)



Kraaaaaam till alla!

2010-10-27 @ 19:17:31
Postat av: Malle

lite svårt att tänka bort när man har barn som kräkts hela natten=) nu kräks dom inte längre!

2010-10-27 @ 19:41:59
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag är frisk iaf :-) Har just tonat håret och måste akta kudden! Var träffs vi på lördag? Jag tror jag är i H-dal runt 13?!

2010-10-27 @ 22:53:34
Postat av: Lilian

Kräksjuka! :-O Näää, fyyy, stackars er!!! Skulle ni inte kunna få hoppa över det en gång iaf!?! Krya på barna' och hoppas verkligen att ni klarar er!!:-) håller tummarna



Ja, håller dem för att ni andra ska klara er också! Hoppas ni klarar er och får vara friska!:-) Kramar!!

2010-10-28 @ 07:52:38
Postat av: Malle

Vi träffs väl i Hammerdal kl 13 då tycker jag! Vart vet jag inte=)

2010-10-28 @ 16:20:04
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

Vi ska fara runt och lämna barn hit och dit på lördag - det blir myyycket bilkörning! Men jag ligger ju i lä från somliga andra! :) Jag skulle kunna tänka mig att vi inte är redo vid 13...men jag kollar väl läget. :) På jobbet är det väl i princip bara jag kvar nu! Resten kräks och snorar om vartannat. Hemma är det också bara jag som står på mig!!! ...så peppar peppar!

2010-10-28 @ 22:16:32
Postat av: Marika

Du hade världens snyggaste klänning!!!

2010-11-01 @ 20:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0