1250 steg!

...och ändå har jag faktiskt fått en del gjort idag!!! Jag har bara umgåtts med mina grabbar och myst! Sen Axel somnat i vagnen så la jag och Kalle mig och sjöng/läste och till slut sov vi båda i den röda "pölen". Värt varenda icke-steg. Jag går fortfarande omkring med världens stress i huvud, mage och själ - jag mår inte dåligt av den...jag bara konstaterar att den finns där och att jag helt enkelt inte KAN ta itu med allt jag borde. Nu låter jag grabbarna sova 2 timmar för länge och har därför hunnit med lite här hemma.

Igår var vi alla på 18-års kalas i Orrviken. Äh nu kom Magnus upp och bara stör mig så nu skiter jag i det här! :)Ska försöka att hinna skriva i stegen för september. Bajs!


Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha, ja så blir de ibland! Va skönt!! :) Kram kram

2010-10-10 @ 17:06:24
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Du ska få stegen av mig, har räknat ihop men glömt att skicka till dig! Kram

2010-10-10 @ 19:59:35
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Bra, för då är du ett steg på vägen!:o) Ja, absolut är grabben värda din uppmärksamhet - och du deras!:o)



Kram!

2010-10-14 @ 19:18:43
Postat av: Magnus

I svenska språket har nu ord som "borde" och "måste" tagits bort helt. Såna uttryck som "skiter i" har påvisats öka trivsamhetsfaktorn och höjer livskvaliteten omedelbart.

2010-10-20 @ 16:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0