Vimspära

Tycker att jag har hyfsad ordning och reda men ibland visar sig motsatsen!! Som i lördags morse tex. Jag hade ställt alarmet på mobilen kl. 6:45 för att hinna med allt morgonbestyr innan 7:30 då jag skulle hämtas upp för färd mot Katrineholm. När jag äntligen lyckats öppna ögonen helt längtade jag till nästa morgon då jag skulle få sova tills jag vaknade. Fixade och donade och strax före halv 8 var jag redo på OKQ8. Men! Det kom ingen Thomas och hämtade mig och minuterna gick. Började bli lite orolig eftersom han typ aldrig är sen! Hade jag missat tiden??! Så när klockan var 7:50 beslutade jag mig för att gå hem och försöka leta reda på några telefonnummer för att ta reda på vad som hänt. Men när jag gick hemåt slog det mig att det inte var på lördagen utan på söndagen som vi skulle åka iväg! Därav konstaterandet av vimspära :)

Gick omkring och muttrade till strax efter 8 men sedan var det dåliga humöret som bortblåst! Då bestämde jag mig för att ta en morgonpromenad och släntra förbi Jacken och kolla om hon ville titta på Vinterstudion med mig. Och det ville hon, så därför hängde jag där till ända tills Markus Hellner åkt i mål. Vilka svenska skidåkare vi har förresten! Tror jag ska försöka ta mig till Oslo och titta på VM nästa år :)

Sedan styrde jag kosan till Willys och handlade för att bjuda Elin, Pekka, Linn, David, Carro och Tina på burritos! Lagade maten i Bälg eftersom det är lite trångt hos mig och det blev faktiskt skitgott! När Olle hoppat i bingen var det dags för lite spel. Vi hann med en omgång Retro och en omgång av Kändisleken innan jag begav mig hemåt. Skulle ju upp tidigt för att vara redo på OKQ8, haha!!!

Så igår var jag i Katrineholm hela dagen och jobbade i sekretarit. Jätteroligt! Kul att få se fotboll en hel dag! Gick nästan fram till en spelare och talade om att han var det snyggaste jag sett i hela Sörmland men modet svek mig i sista stund :s

Idag har det varit härj med snöbollar och springande i korridoren så imorgon blir det andra bullar med rasterna åt mina grabbar. De ska få ha rast tillsammans med mig i skogen vi har en bit bort där vi ska ha snöbollskrig, bygga snögubbar och bygga snölyktor.

Slutligen kan jag berätta att jag mest troligt kommer att bli erbjuden tjänst även nästa termin. Fick iaf ett muntligt löfte om det idag :)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Malle

Grattis! Kul, då vet du ju vad du ska göra ett halvår till då=)

2010-11-22 @ 20:01:33
Postat av: Madde

Hahaha, va roligt att Du stod där på lördag morgon!! :D



Ja, skönt att veta vad Du ska göra i af, men det var väl ingen tvekan, egentligen...?! De klarar sig väl inte utan Dig?!

2010-11-22 @ 21:50:18
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Gunsan

Haha!! det var den sovmorgonen!! Men det är ju bra att komma upp i tid på en lördag oxå!! ;)



Jag vill åka till VM!!! Vi gört!!! =)

2010-11-24 @ 08:31:27
Postat av: Anonym

Hi hi, fick mig ett gott skratt, men kan ju tänka mig att du kanske var lite less precis då du tänkte på det. Tur du är positiv person!:o)



Säger som de andra: de kommer aldrig att släppa dig!:o)

2010-11-24 @ 19:45:19
Postat av: Lilian

Det var jag som skrev det förra...

2010-11-25 @ 18:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0