Underbara Måndag

Kan inte säga annat!! Jenny har varit hos oss hela dagen, hjälpt mig med barn och städning! Läst och hjälpt mig med min skoluppgift!
I morgon åker jag på kurs med jobbet och kommer hem på onsdag em, då ska jag få umgås med de bästa!
Världens bästa barnvakter är här med! Gud va bra det är med allt bästa och allt underbara=) Det enda negativa idag är att Fredrik inte svarar på mobilen eller skype, blä på Fredrik:( men skam den som ger sig, jag ska nog få prata med honom innan den här dagen är slut=)
Nya planer smids oxå..härligt..
Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

Men de e ju toppen! De e ju alldeles underbart att ha så goa vänner och släktingar!! :) Jag kände också av den lyxen i går, när vi jobbat färdigt och kom hem så var det nystädat + att middagen var på bordet!! De kallas lyx, eller hur!! ;)

2010-11-02 @ 07:56:31
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0