Tack Åsa!

I eftermiddags lade jag mig på massagebänken på SG Massageservice och det var ett klokt drag. Tror jag iaf. Mamma var skeptisk, hon tyckte jag skulle uppsöka kiropraktor på en gång. Men då jag tyckte det var lite obehagligt så hade jag bestämt mig för att göra ett försök med massage först. Min massör - Åsa - tyckte absolut att det var värt ett försök och när jag klev upp från bänken efter en halvtimmes knådning kändes det mycket bättre. Nu, ett par tre timmar senare, känns det fortfarande bra så jag hoppas hon fick ordning på vad det nu var för fel :) Jag fick tips på ett par stretchövningar som jag ska göra så nu får vi hoppas ryggontan är över!

Har haft en bra vecka på jobbet! Grabbarna har varit på sitt allra bästa humör och då är allt så enkelt! Imorron ska jag åka till Katrineholm och jobba i sekretariatet på DM för seniorer för både herrar och damer. Det ska bli jättekul :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh, hoppas Du inte får tillbaka ryggontan då! Skönt me massage!! :)

2010-11-19 @ 21:03:34
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Du sitter då iaf inte sysslolös du=)

2010-11-20 @ 21:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0