Stegen

jag får inte ihop mina steg, men jag tänker som så här.. att eftersom vi inte ska åka så långt till våren så kanske det inte gör så mycket att jag inte lyckas samla på mig så många steg:) jag har inte lämnat oktoberstegen till Marika än heller, har ju tappat bort min lilla svarta almenacka:( måste ta mig i kragen och leta reda på den!

Idag så har jag bara läst, och då är det så lätt att man tar och gör annat ist. Nu den här veckan har vi inte så mycket att göra men sen!! Hur mycket att läsa som helst, ser inte så farligt ut när man kollar schemat men när man kollar böcker och sidor så tror jag nästan att jag tar och drar ett gammalt täcke över huvudet! Utvecklingspsykologiska teorier, och inte blev det bättre av att Jessica hade läst den och sa att den va dötrist:( Jag vill ju bara göra roliga saker har jag ju sagt;) Den här veckan ska vi observera så det blir nog kul!

I morgon ska vi plaska, nu var vattnet i ordning igen så nu är det bara att bada! På onsdag så fick jag en besiktningstid till bilen, skönt att inte behöva köra olagligt:)

Torsdag- Fredag ska jag jobba och på Lördag är det fest=) 

 Söndag så ska vi jobba, göra fint ute på vår gård=) Få bort lite ved kanske!

Tyckte Marika hade en bra ide när hon sa att vi skulle köpa en tomt tillsammans... har inte tid nu, men man får väl mer tid över sen. Till att ha sommarstuga och så, jaa det var ingen dum ide!!

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Har oxå läst utvecklingspsykologi, inte det roligaste man gjort men man fixar det bara helt enkelt!! Kämpa på!!

2010-11-08 @ 18:04:04
Postat av: Jenny

Vad är det för fest du ska på?

2010-11-09 @ 12:16:57
Postat av: Lilian

Men Malle, uyvecklingsspsykologi är ju jätteintressant!:o) Det kommer att bli toppen, tror jag!:o)



Ja, jag frågar som Jenny också förresten!;o)



Kram

2010-11-09 @ 17:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0