Shopingkväll

Nu när Madde och Marika inte kunde följa med in och shopa så tog jag med mig Emma istället. Och vi har haft så himla mysigt!
Startade på Jula för inköp av nytt batteri till min stegräknare, in på Lillänge (skopunkten, Lindex, Coop) köpte kallingar till Martin, örhängen till Jullan.
Ner på stan och käkade på MacD, Emma var väldigt bestämd på vad hon ville ha, en kycklingburgare. När den var beställd och vi satt oss så tittar hon på mig och säger: -Det här har jag drömt om ända sen jag fick smaka av Farmor, när vi var hit sist!!!
Sen så gick vi igenom Lekstugan, Bokhandeln, Hobbyboden vidare in på Törners där vi fikade med Marti, Annie och Cissi (Marcus tjej). Slutspurten tog vi på Syssla och så hem igen!
Jenk va barnvakt!
Vilken toppenkväll vi fick, Emma och jag, hon sken som sol hela kvällen och jag med=)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Verkligen en toppenkväll! Hade glömt att alla som jobbar inom kommunen i Jämtland får gå på shoppingkvällar! Och sen fika på Törners :) Nåt sånt trevligt finns inte här...

2010-11-18 @ 14:21:13
Postat av: Lilian

Huuun va' artut!:o)

2010-11-18 @ 20:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0