Ryggonta

Igår kväll gjorde jag illa mig i ryggen :(

Så idag har jag gått och haft ont hela dagen och det suger!!! Jag hatar att ha ont, är inte van det så därför är det så himla jävligt!! Märker hur jag skjuter ut höften och går som ett S för att det gör ont. Fick ont när jag gjorde mitt styrketräningsprogram så det känns ju fantastiskt tråkigt!!

Har nyss ringt och försökt få tid hos någon massör men det var inte det lättaste ska jag säga! Till slut fick jag tag på en som hette Bo Fors-Hedin och när vi kommit överens om en tid på fredag 17:00 och sagt hej då blev jag nervös! Har ju ingen aning om vem det är och tänk om han är dålig! Så därför ringde jag upp ett nytt ställe och de ska ringa tillbaka imorron om de får något återbud. Tycker det verkar mycket bättre så jag hoppas på det!

Så nu ska jag hem och äta ipren och ladda inför Sverige-Tyskland på kanal 10.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch då, va tråkigt! :( Hoppas det blir bättre av massagen då. Men ta de lugnt!

2010-11-17 @ 20:36:05
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nää, fy,vad trist! :( Vilken av massörerna blev det? Hoppas han/hon var duktig i af!?:o) Kram och krya på dig!

2010-11-18 @ 22:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0