Onsdag

Började dagen med att ligga kvar i sängen så länge som det bara gick. En kvart innan seminariet så klev jag upp, kokade te och kaffe och tog med en macka upp till datorn! Då hade Jull och Ems utfodrat sig själva och Martin. Tjejerna åkte på skolan och Martin satt på tv.n! Hade "skola" från 8-10.45 och Martin märke jag nästan inte av, han ville ha hjälp på toa en gång och så kom han och ville kolla in mina kamrater på datorn en gång! Duktig kille. När jag var klar så frågade jag M om vi skulle gå ut eller om vi skulle gå och kolla om David va hemma, men Nej, det ville han inte han ville bara vara hemma sa han♥. Kan det vara så att det kanske är lite skönt att bara vara hemma och slappa även för en liten kille!
Jag har hunnit med att göra lasagne till lunch och en pepparkaksdeg som jag tänkte att vi skulle baka när flickorna kommer hem från skolan. Sen kl 17 är det IDROTTSKOLA, ojoj, det hade ju jag glömt men Wilma påminde Julie igår! Och tur va det för det är ju Basket och det vill Julie för allt i världen inte missa. Wilma ska följa Julie hem idag och så ska hon sova över. Imorgon ska Julie följa Wilma hem och så ska hon sova över där. Härliga tider!
Jag har även ringt och bett att få hjälp med våran motorvärmare, så idag måste jag försöka få igång bilaaset och frakta iväg den, eftersom det sägs att det kan bli en -20 gr i morgon och då är det nog inte att hoppas på att den startar. Det gör jag för Fredriks skull så han inte ska behöva meka, eller jobba med tråkigheter varje helg han är hemma (hoppas han läser det här nu då och inte blir sur på mig).

Klart slut för idag!

Kommentarer
Postat av: Åsa T

Åh vad jag tycker att du är grym Malle!

Du fixar liksom plugget samtidigt som du lyckas baka, laga lasagne, underhålla Martin, fixa med tjejerna, ordna med idrottskola och övernattningar och till råga på allt fixar du med en bil! Grym helt enkelt. Själv har jag idag tagit mig igenom en föreläsning och ätit en banan. Haha.

2010-11-24 @ 14:59:46
Postat av: Malle

Haha, det är bra det med Åsa! Jag tycker det gå mycket bättre med skolan nu, jag är inte lika stressad över allt utan tar det hela med ro! Kram på dig

2010-11-24 @ 18:48:40
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hur blev pepparkakorna? Klart inte en basketflicka, en baskettjej kan missa basket på idrottsskolan :)

2010-11-24 @ 19:15:59
Postat av: Lilian

Måste bara hålla med Åsa, för du ÄR grym!♥



Kram!

2010-11-24 @ 22:03:01
Postat av: Åsa T

Du är ju rutinerad. Ta det med ro du :) Det löser sig alltid! KRAM

2010-11-25 @ 16:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0