När blir nästa fest?!

Hade ju en liten fest för några helger sedan, där vi firade med våra vänner att jag och Kalle numera är man och hustru. Vi åt god mat, lekte några lekar och dansade loss till The Traveling Band. En riktigt trevlig kväll! Jag var som i ett lyckorus hela kvällen, så jag hann inte riktigt prata med allihopa och så, men jag hoppas att alla hade något så när roligt i alla fall. Det hade åtminstone jag och Kalle, och är så tacksamma för att så många kom och hängde med oss! Tack alla! Här kommer några av alla de bilder från kvällen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vad roligt jag hade! Ni måste ordna fler fester Madde :) Hoppas man får kolla på lite fler bilder i jul!!

2010-11-20 @ 14:04:38
Postat av: malle

En himla rolig fest=)

2010-11-20 @ 21:17:05
Postat av: jenny nilsson

en sån rolig fest ni verkat ha, såg att nii gifte er samma datum som vi fast vi gifte oss 2008:)

2010-12-14 @ 21:22:13
URL: http://palstrask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0