Mitt höstlov...

... var väldigt skönt att avverka! Trist att det redan är slut bara, tänk vad skönt det skulle vara att inte behöva jobba. Eller åtminstone inte behöva jobba så mycket! Tror 50% skulle vara lagom.

Den enskilt roligaste händelsen var Maddes och Kalles fest!!! Länge sen jag hade så roligt! God mat, trevligt umgänge och fasiken vad kul det var att dansa. Hade nästan glömt hur kul det var!! Tror jag ska göra mig en vända på dansgolvet här oxå för att kolla om det är lika kul. Elin har dock skrämt mig för hon säger att dom kan inte dansa här... Vi får väl se :)

Sen var det skönt att träffa moffa och faffa och se att dom har det bra. Eller så bra man kan ha det när man 81 respektive 92. Att faffa var på så bra humör gjorde allting mycket lättare. Dock ska jag dra igång en storstädning där till jul för huvva vad dammigt det var!!

Men jäklar vad tiden går fort. Nu börjar jag ju!! Skriver mer sen :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Malle

Underbart, 3 inlägg på en å samma dag=) jaja, jag vet att jag gjorde det ena men man kan väl bli glad för sitt egna inlägg med:)

2010-11-09 @ 15:32:03
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ja, festen var ju hur QL som helst!:o)Vi kanske kan pröva att gå ut och dansa tillsammans ngt, för det är roligare med ngn man känner:o)

2010-11-09 @ 18:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0