Måndagmorgon

Klockan är alldeles strax 8 och jag borde sätta igång å läsa, men det bär emot idag! Det är bara för att min kära syster tidigt i höstas talade om för mig: köp inte den där boken, den är skittung!! Så ni förstår ju vad peppad man känner sig, läste en sida igår och sen fick vi främmande:)
Helgen har som i vanlig ordning bara rusat iväg, Fredag så åt vi middag när Fredrik kom hem, Jenk å Jögga tittade in i 10 minuter och när de va på väg så kom Kim å Bitta och så spelade vi kort! Sen hade vi mys i soffan till Doobidoo!
I lördags så kapade vi upp all grankvist vi hade liggande, barna va jätteduktiga och bar fram och Fredrik kapade. Sen så har han bytt motorvärmare på forden så nu hoppas vi på att den var trasig och att bilen kommer att starta hur lätt och finns som helst i framtiden! Betydligt billigare att köpa en ny värmare än en ny bil:) Han har monterat in en ny kupevärmare i tojjen och så var det något mer men det har jag glömt va det var.
Sen på kvällen så hade Johan Olsson 30 årskalas! Mycket trevligt, god mat och trevliga människor. Julie och Emma var hemma och barnvakt till Tobben, Sanna och Martin.
Söndagen så försökte jag göra klart min observations uppgift, det var ju inte helt lätt! Jag klantade till det och raderade den, så då tappade jag all gnista jag någonsin haft och skickade in den som den va i princip. Maria var här och gav mig några tips på saker och ting! Tack för det!
Barna uppvaktade Fredrik på morgonen, med fika och eget pyssel. Martin hade ju gjort en slips i papper och Julie hade gjort kort. Emma gav han en trisslott som hon helst hade velat skrapa själv iof=)

Kramen

Kommentarer
Postat av: Madde

Kalle fick två slipsar.... helnöjd! :D Va duktig ni varit i helgen, vi har inte gjort någe alls! Men de gick bra de å! Kram

2010-11-15 @ 19:47:09
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Lät som en mysig helg!:o)



Johan Olsson? Bor han i Hammerdal?



Ibland när man ska plugga är t o m Görvik alldeles för civiliserat och socialt för att kunna få studiero...och så har man alldeles för mycket disk, för mycket damm, skitiga golv etc. ;o)



Jag sa ju att utvecklingspsykologi är intressant, så lyssna på mig istället!;o) Kram!



2010-11-15 @ 22:37:59
Postat av: malle

Johan köpte Marikas hus, är Anders kusin.

2010-11-15 @ 22:46:00
Postat av: Jenny

Många järn i elden som vanligt :)



Jag tror det är sällan man inte får med sig något från en föreläsning eller bok. Så det är bara att kämpa på, vem vet - det kanske kommer bli din favoritbok :)

2010-11-16 @ 09:26:26
Postat av: Malle

Den är inte så trist som jag trodde:) har blivit lite lättare eftersom..

2010-11-16 @ 11:47:11
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0