Livet som studerande

Igår när vi i studiegruppen ansåg oss vara klara  så bytte jag gardiner i Martin rum å i köket. Julstjärnor och stakar är på plats, inte tända dock!
Idag efter en mycket effektiv studiegruppsträff (eller?) så gick jag ner till Bitta och hennes skafferi, lånade mig lite mjöl och saffran, så nu står degen på jäsning! Skönt att få baka barnfri en gång, det kommer ju att bli mysigt för dom och komma hem till färdiga bullar och en arom som är ljuvlig, eller hur=)
Lite dåligt samvete får jag, Martin är på dagis och jag är hemma och roar mig!! Men jag åker inte in extra och hämtar, när jag ändå måste in till kl 17 igen på Plaskis!!
Så de så!

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu börjar det likna nåt :)



Sa ju att du skulle komma in i det här med studier vad tiden lider. Du behöver inte ha dåligt samvete för Martin heller! Han har det toppen på dagis!!

2010-11-23 @ 14:31:41
Postat av: Lilian

Ja, det låter som en riktig student det här:o) Martin hade säkert jätteQL iaf!:o)

2010-11-24 @ 19:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0