Knarr under skorna

Jag och Katta har ungefär samma förkärlek för Vinterstudion. Tyvärr är det ju inte Pops & co som står bakom produktionen denna helg. Men vi bestämde oss ändå för att titta tillsammans. Så jag klädde mig varmt, det är -7 grader här i Eskils, och tog apostlahästarna till Stensborgsgatan. Under promenaden så knarrade det så där skönt under skorna. Ni vet så där som det gör när det är en viss kyla och lufttemperatur. Jag blev på väldigt bra humör iaf. Vilket var väldigt bra eftersom jag annars hade retat upp mig väldeliga på TV 4 Sports längdskide produktion! Tur att Pops är tillbaka nästa helg!

För övrigt är det nog sista gången jag sitter på Stensborg och kollar skidor. Nästa helg blir det nog i Skogstorp, Katta och Marcus fick nyckeln till huset igår. Har varit där och kollat in stället, känns som ett bra hus. Ni kanske får se det någon gång.

Damerna har just åkt färdigt och vi sitter och väntar på att herrarna ska starta så då passar jag på att göra ett blogg inlägg. När de åkt färdigt tror jag att vi ska gå på stan och kolla in julmarknaden. Jag kanske hittar någon julklapp till mamma och pappa. De är de enda jag inte räknat ut vad jag ska köpa till ännu. Ska bli intressant att se hur mycket pengar jag har kvar sedan alla räkningar är betalda :s

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jakmani

Vinterstudio, klapp-klapp-klapp! Vinterstudio, klapp-klapp-klapp!

2010-11-27 @ 19:04:47
Postat av: Lilian

Har inte Jakmani ngn blogg där man kan få se huset;o) -och bebis!:o)



Betala räkningar är ju inte så jätteQL direkt, nej! Å andra sidan ska man kanske vara glad att man kan betala dem:o)



Jag gillar också Pops faktiskt!:o) Krams!

2010-11-28 @ 21:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0