Gammal och sentimental

Idag har jag tillbringat dagen på jobbet.
Tror aldrig jag fått så mycket kramar där som idag! Det var en liten en som kommit på att han tycker det är mysig att kramas och han har bara gått runt hela dagen och sträckt upp armarna till oss fröknar för att få lite gos:)
Väldigt roligt att komma iväg och få träffa lite människor social varelse som man e!
Inte lika roligt att hämta Martin på dagis dock, han är inne i en trotsperiod!!! IGEN!!??? När jag öppnar dörren till Villan ropar han så glatt: Mamma! Och nästa mening är: Jag ska inte åka hem, jag ska stanna här! Vi försökte (Fröken och jag) att lirka och säga att snart går ju alla barn hem osv.. men inget av det verkade han bry sig om så då blev det gråt och skrik och tillslut in i bilen, då sov Martin innan jag änns hunnit starta:)
Men huvudvärk gav det mig så barna fick gröt till middag och jag fick sova på soffan en stund.
Julie sover över hos Wilma ikväll och snart kommer Fredrik hem, så ikväll kanske man kan hoppas på en tidig kväll!
Imorgonbitti så bär det av mot shoppinghelg i Sundsvall! Så underbart härligt det ska bli, längtar!
Om ni undrar över rubriken så syftar den på att jag saknar mina vänner och tycker att jag aldrig träffar er!(men så länge sen är det ju inte) Kan nästan ta till gråten ibland för att man inte tar tillvara på tiden bättre, eller prioriterar bättre!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det måste ju vara skitbra att både få plugga och jobba! Alla tankar du får från studierna till jobbat och vice versa :)



Jag saknar er med! Så att det skriker om det... Men samtidigt har jag ju gjort det här valet och är inte så säker på att jag skulle vilja ha det annorlunda. Så då blir saknaden lite annorlunda, mer skön på nåt vis. Jag är lite glad att jag har något att sakna för tänk om man inte hade det och tänk vad roligt allt blir när man äntligen får träffas :)

2010-11-26 @ 14:50:57
Postat av: Mallle

Så sant, du är så klok Jenny!

2010-11-27 @ 09:43:04
Postat av: Lilian

Ja, de här trotsperioderna är ju underbara!;o) Julian har precis kommit ur sin andra, så jag känner mig inte så avundsjuk faktiskt... Vad håller han på att utveckla för specialfärdighet nu, då?



Jag håller också med dig, Jenny, även om jag önskar att vi kunde få träffas en gång i månaden i af.



Hoppas att helgen i S-vall blir toppen!:o) Bara du och F?

2010-11-27 @ 10:45:42
Postat av: Jenny

En gång i månaden var ett utmärkt förslag! Taget för Jenny D :)

2010-11-27 @ 12:27:08
Postat av: Lilian

Perfa!:D

2010-11-28 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0