::::

Idag har jag bara varit hela dan! Underbart! Sov länge åt en lång frukost, körde in tjejerna ( sandrasofieamanda) och Julie till bussen. Julie skulle till Maria och få gå på bio och sova över. Emma och Martin har haft halloween party på eget initiativ med Wilma Elias Louise och Linnea! Mycket nöjda över lite och på lördag så ska dom ha ett nytt partaj=)
Jag tittade lite på hur nästa veckas plugg så ut och insåg att jag ska läsa en hel bok i helgen tydligen=) Lovley!
I morgon är det jobb, planeringsdag så det blir nog bara skoj och sen så är vi bjuden till Siri på middag!
Livet leker just nu, tror det är för att vi har planerat in en stepsisterhelg och då har jag ju nått alldeles underbart roligt att se fram mot!
Kram till precis alla

Kommentarer
Postat av: Jenny

Wow, vilket superpositivt inlägg! Roligt att du mår bra Malle :) Krånglar lite med hotellbokningen men jag ska ta nya tag imorron som sagt!

2010-11-04 @ 22:24:07
Postat av: Lilian

Lät ju toppen alltihopa!:o) Skulle vilja höra mer om planeringsdagarna!:oD

2010-11-09 @ 17:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0