Snabbt inlägg...

...tänkte jag hinna med att göra nu! Ska ut och vara rastvärd om typ 3 minuter!

Längtar tills vi ska till Riga, vad kul det ska bli att få umgås med mina bästa vänner i flera dygn :)

I helgen hälsade Gunsan på mig. Det var jätteroligt! Vi gjorde inget speciellt men det var kul att få umgås med henne.

Igår var jag på mitt första matchdelegat uppdrag för Södermanlands fotbollsförbunds räkning. Det gick bra! Toppen att man kan få betalt för att åka och titta på fotboll, hihi!

I helgen ska jag åka till Gävle och bo på Scandic vilket innebär en systerhelg som ni kanske vet.

Har även sökt ett nytt jobb. I Åker. Ligger ca 5 mil öster om Eskilstuna.

Nu hinner jag inte skriva mer...

Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Spännande med jobbet. Har Du inte hört om nån fortsättning där Du e nu?

2010-05-04 @ 22:30:23
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej, dom kan inte säga nåt pga övertaligheten. Men ska jag vara helt ärlig så vet jag inte om jag vill fortsätta heller. Nya upptäckter :)

2010-05-04 @ 23:06:28
Postat av: Madde

Härligt! Har Du sökt flera jobb? I jämtland? :)

2010-05-05 @ 07:56:14
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Har faktiskt kollat i Jämtland och det finns inga jobb där :)

2010-05-05 @ 13:04:59
Postat av: malle

rektorstjänst ledig i hammerdal:)

2010-05-05 @ 16:52:37
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Systerhelg låter ju hur QL som helst!:o) Är Lio stor nog att vara med nu, eller får hon vänta ett tag till?



Ska Stefan sluta? Pension, eller? Annars kan det finnas lite jobb häromkring faktiskt!;o)

2010-05-05 @ 22:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0