Riga nästa!

Äntligen är resan bokad!!! Känns jättespännande! iiiii det börjar närma sig, gäller bara att förbereda packning då. Vad behöver vi? Bäst att leta fram en stor väska.... :)

I går var jag och Kalle till Sundsvall och Birsta City, gick på IKEA och alla andra affärer där. Lämnade barnen hos momma och moffa, så det var skönt att bara få gå och shoppa själv. Grabbarna hade haft det toppen hos momma och moffa, de hade varit ute mest halva dagen, å åkt lite lill-lastbil med moffa, runt kvarteret typ! Jag och Kalle shoppade lite kläder till oss själva, lite småprylar på IKEA och så, inte så väldans mycket egentligen, men de e ju bra, då sparar jag pengar till resan i stället!!

Valborg firade vi hemma, barnen somnade tidigt, och jag och Kalle slappade framför TV:n. Kändes inte som det var nödvändigt att ge sig ut å titta på nån brasa och fyrverkeri när det regnade så. Vi satt så bra hemma!! :)

Hejs!

Kommentarer
Postat av: malle

Ja tänker inte packa så mycket för jag gillar inte å bära=) och i Riga ere väl sommar nu va=)

2010-05-03 @ 18:33:06
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja vi få hoppas på de!! Å de må ju finnas affärer där å?!! :)

2010-05-03 @ 21:10:54
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Får man inte gå naken där??? Nä, men jag hoppas iaf att det blir varmt och sommar där så att jag kan ha mina klänningar!:o)



Spännande och roligt och jag ser fram emot det som tusan! :o)



Ja, men det väl som att ni hade en mysig valborg!:o) Barnen var säkert supernöda - särskilt dagen efter i moffas lill-lastbil kan jag tänka mig!;o)



Kram!

2010-05-03 @ 21:25:02
Postat av: Marika

Jajemän. Riga se upp!!! Jag och Malle surrade i att ta en månad ledigt och sen börja på ny "resa" från 1 juni. MEN jag klarar inte av att ta ledigt tror jag - från stegräknaren alltså. Jag har räknat från 1 maj också. Hur ska vi göra tycker ni??

2010-05-03 @ 21:52:19
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Madde

Äsch, lika bra att fortsätta. Man är ju så inrutad på att ha den med. Men efter Riga blir det ju en ny promenad, eller från 1 juni. Kanske vi ska strunta i räknarn när vi e där? (Kan ju va skönt å slippa den ett tag faktiskt, när man tänker efter....) Där kommer vi ju i af motionera massor ändå!! :)

2010-05-03 @ 22:33:36
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tycker vi börjar räkna från 1 juni igen. Om det här gör att vi kommer resa tillsammans fler gånger är jag :)



Har svårt att inte ha på mig stegräknaren eftersom jag är så jäkla nyfiken på hur långt jag går varje dag så min kommer få hänga med till Riga :) Måste komma ihåg att köpa mer postafen (eller vad det nu heter) Funkade bra för mig sist jag var iväg på kryssning.

2010-05-04 @ 12:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0