Mobilspunk

Idag fick min telefon spunk och bestämde sig för att låtsas vara död. Jag blev jätteorolig och ville ringa doktorn, men han gjorde ett hembesök på eftermiddagen (Mathias var doktorn) och visade sig ha magiska fingrar. Det jag prövat hela dagen, men inte gett resultat, funkade helt plötsligt när han tog i telefonen... Huvudsaken att den funkar nu iaf!:o)

Jag har luftrörskatarr och kan knappt prata. Min röst är inte riktigt sig lik och skulle nog egentligen behöva vila, men när man jobbar med barn är det ju inte så lätt. Jag har upptäckt att jag pratar precis hela dagarna. Ett evigt bekräftande, mycket uppmuntrande och även förmanande :o) Jag skulle önska att det kunde ge med sig tills vi åker till Riga, men hela den här veckan har varit helt oförändrad, så jag hoppas att jag inte är den enda som känner mig surrsugen!;o)

Jag var in och läste lite om Riga, så nu känner jag mig ännu mera sugen!:o)

Kraaaaaaaaam!!!

Kommentarer
Postat av: Malle

Jag är förskyld men känner att det snart är över och jag håller tummarna för dig med=) Vi kommer att vara superfriska när vi åker!! Längtar!

2010-05-07 @ 09:06:09
Postat av: Madde Svensson

Men stackare! Hoppas det går över tills vi far. Jag känner att jag har börjat fått ont i halsen också. Grabbarna har varit hemma i två dagar, med lejsam hosta, jättesnoriga och Joel hade lite feber. Men de e ganska pigg ändå.



Men inget ska väl stoppa oss?! Hoppas vi får vara någorlunda friska! Kul ska vi ha!! :)

2010-05-08 @ 09:35:25
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: malle

INGET KAN STOPPA OSS!!

2010-05-08 @ 14:05:31
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

IIIIIINGET!!!!!

2010-05-08 @ 17:26:47
URL: http://www.ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Lilian

Det är klart inget stoppar oss! Vi kan ju ta hand om varandra om det kniper faktiskt!:o)



Ett tips till dig Madde, men det är inget nytt och revolutionerande utan bara en påminnelse, att dricka ljummet vatten (absolut inte hett, för då förstör du honungens värkan) med citron i. Har du färsk ingefära kan du bland i lite avkok från den också. Smakar inte så gott, men efter att jag gjorde det för ngn kväll sedan och drack mycket av det så började jag känna en förändring :o) Psykiskt? Perhaps, men bara det hjälper så är jag glad!;o) Krya på grabbarna och dig också!:o)



Kram på er!



2010-05-08 @ 18:52:39
Postat av: Madde

Tack för tipset! Känner mig bättre ikväll, de e väl mest på morgonen de känns. Men man ska inte känna efter så väl...

2010-05-08 @ 20:28:52
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0