Min helg

Har haft en bra helg! Svårt att inte ha det iofs när det är sånt fint väder. Den började på fredagen med att jag åkte ut till Kvicksund på delegat uppdrag, tror inte det kommer bli några fler div. 5 matcher för damer faktiskt. Sen åkte jag och tvättade TYA utvändigt innan jag for hem till Carro och snackade bort lite tid med henne och Sofie.

Vaknade på lördagsmorgon av att jag svettades för att solen lyste in i sovrummet! Klev upp och försökte montera bort bakdäcket på min cykel eftersom det är trasigt. Men efter en stunds svärande gav jag upp för jag fattade inte hur jag skulle få bort växlingsgrejen, GRR! Så imorron ska jag leta rätt på en cykelreparatör som kan hjälpa mig istället. Efter en snabbdusch drog jag ner på stan och kollade på en halvlek 7-manna fotboll. Mina grabbar har i flera helger upplyst mig om när och var de spelar så eftersom det passade åkte jag dit. De blev glada för att jag kom dit faktiskt :) Sen träffades jag, Sofie, Carro och hennes kompis Ida på Kaka för en långlunch. Trevligt och varmt i solen på uteserveringen, jag har bränt mig lite. Sedan hängde jag med dom tills de skulle på fest, det har varit Springpride här i Eskilstuna i helgen så de skulle ut. Jag for till Katta och Marcus och grillade istället, fick mig ett glas alkoholfritt rosévin så jag ska inte klaga :)

När jag vaknade i morse var planen att åka ut till Elin och klippa gräsmattan men det regnade så jag har storstädat lägenheten istället. Tittade på sport hela eftermiddagen innan jag åkte och tittade på en teaterföreställning som var riktigt bra faktiskt. Nu sitter jag hemma hos Carro och tittar på hockey och pratar om vad som hände igår kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Lilian

Det här inlägget hade jag missat...



Vad var det för teaterföreställning?

2010-05-25 @ 21:42:29
Postat av: Jenny

Ja, vad var det för föreställning?! En kille som körde en ensamshow om hur viktigt det är att stå upp för sig själv och göra sånt man mår bra av. Det var Springpride här i Eskils förra veckan.

2010-05-28 @ 13:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0