Mera bilder från Riga...

Ja har ju också några bilder att dela med mig av...
 på centralstationen i Stockholm väntade vi in Lilian och Jenny med en chailatte, som blev en favorit under resan, å så klart lite vin och öl!!   
Vi åkte med m/s Romantika, vilken vi inte var så där jätteimponerade av  När vi kom fram till Riga så var terminalen under ombyggnad så vi fick kliva av på bildäck! Å vilken skön värme som mötte oss där!!

Parkhänget har Ni ju sett lite bilder från, men jag har ju fler av dom vackra bilderna...



Marknad var vi på, men inte mycket fyndades där,  jag var nära att köpa ett par skor, men det blev ingen affär. Vi gick å åt lunch i stället, hittade ett japanskt ställe, med helt ok mat  å hälsodrinkar förstås!! Senare på kvällen var det ju lite mera av partystämningen  
Å hångelhörnan provsatte vi ju, men drog oss ganska snabbt därifrån....!

Ja, det var några bilder i alla fall. Se å njut!! ;)

Kommentarer
Postat av: Lilian

Åh, vad roligt!:o) QL med förevigad hångelhörna! Ska ta med mig Mathias dit ngn gång och prova den!;o)



Hur är det Madde, känner du av ngt sug efter vegodrinkarna?;o) Kram!!



2010-05-27 @ 20:57:02
Postat av: Madde

Ja, vi få ta me gubbarna å hänga i hångelhörnan!! Gäller bara å komma ihåg vilken av klubbarna den var i...!



Jo, man ha ju lite abstinens efter dom där hälsodrinkarna! Fick mig ju en på basketfesten (sport=hälsa) så jag kanske klarar mig ett tag!! :D

2010-05-28 @ 08:55:51
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

Mmmmmm! Slurp!

2010-05-28 @ 09:31:48
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Malle

haha, lovely, Häsodrink de e grejen de=)

2010-05-28 @ 20:20:10
URL: http://malleblixt.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ha ha ha!:o)

2010-05-29 @ 18:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0