Kitchen make-over steg 2

dsc01465 (MMS)

Kitchen make-over steg 2


Kommentarer
Postat av: Marika

Testade att mms-blogga. Gick inte att lägga till kategori. Ska kolla om det går att lägga till flera mobilnummer att blogga från.

2010-05-07 @ 20:26:44
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Lilian

Spännande att se när ni blir klara! Ni verkar så snabba!



Här gör vi en sak i taget. Jag önskar verkligen att jag hade haft lite mer tid ibland på veckorna, för nu ska som allt göras på helgen - inklusive nöjen ;o) Jag hoppas att vi ska kunna göra klart barnrummet om kanske två helger, nej, tre helger från nu.



2010-05-08 @ 18:56:31
Postat av: Lilian

Och jo, jag vet att det är samma för alla andra ...men det jag menar är att jag inte förstår hur andra hinner med så mycket på lika lite tid (eller kanske mindre?)?

2010-05-08 @ 18:58:04
Postat av: Marika

Ha ha ha! Vi är INTE snabba!!! :)

2010-05-09 @ 10:18:22
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0