Bikini & nya skor,

Nu har jag plågat mig i ett provrum och prövat bikini efter bikini - men faktiskt slagit till på en också!!! Expediten hävdar att jag är en C-kupa. Ha ha! Det var dagens skämt tyckte jag! C-kupa var jag när jag ammade. Nu ammar jag inte längre! MEN det blev ändå en C-kupa på bikiniöverdelen. Mystiskt! Har de gjort om systemet på de år som jag inte ägnat någon tid till inköp av underkläder????

Bikinin ska med till Riga iallafall. Jag tror på bubbel!

Sen har jag ju lyckats med bedrift nummer två. Jag avskyr ju att köpa skor...men har nu inhandlat mitt första par "finskor" sen 90-talet. Fatta!!! På över 10 år!!!! Här har vi tjejen som inte unnar sig i onödan! Befängt!

Finskorna ska med till Riga iallafall. Jag tror på uppklätt!

...nu skulle jag ha fortsatt och skrivit om det inte var så att jag har några minuter kvar på batteriet bara...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt! Grattis! Jag letade ju också en bikini, men hittade ingen! :( Men hittar säkert nån snart!

2010-05-03 @ 22:29:25
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ha ha, jag väljer att läsa finskorna (Finlands kvinnliga befolkning) istället för finskorna;o)



Vad QL med finskor och bkini! Vill se!:o)

2010-05-04 @ 07:21:06
Postat av: Jenny

Haha Lilian, jag läste faktiskt oxå inlägget ett tag som om Marika skulle ta med sig den kvinnliga delen av Finlands befolkning! Har ingen ny bikini så jag får nog ta med min gamla och hoppas på att den passar hyfsat fortfarande...

2010-05-04 @ 12:08:59
Postat av: Marika

Ha ha ha! Asgarvar här!! Ja, tänka sig hur det där inlägget blev!!!!

2010-05-04 @ 14:56:57
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0