Behandlad

Sitter i min ensamhet framför datorn... Kalle är i Sundsvall på nån fiskemässa eller nåt me sina fiskepolare... Tror han e på väg hem dock, som tur är, när de skulle åka hem så startade inte bilen.... men de fick tydligen igång den igen.

I går var jag till stan med några från jobbet, vi var på Spakliniken och bubblade, bastade och så fick jag massage... sköönt! Men gjorde så j***a ont! Har en punkt som e lite lejsam. Men det kändes skönt efteråt. Sen var vi på Radisson och åt en god middag med lite god dryck till!! Men efter Spakliniken är man så att säga inte så jättepigg! Jag blir så himla seg och trött! Men maten gick ner och de mesta drickat också, inklusive ca 3 liter vatten. Jag gick på toa ungefär en gång i kvarten.....

Idag har jag oxå fått en behandling, av en kraniosakral terapeut. Det var lite annorlunda. Har haft så himla ont i svanskotan på senaste tiden, så jag tänkte att hon kanske kunde fixa det. Men vi kom in på min huvudvärk i stället, och min onda punkt i ryggen. Så svanskotan har jag ont i ändå, och känner mig öm i ryggen, men det kanske ska va så. Få se sen om det blir bättre!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Det där lät spännande. Du får berätta mer sen vad han/hon gjorde!

2010-05-09 @ 10:19:11
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Lilian

Ja, jag vill också höra!



Vet du varför du har ont i svanskotan? Jag har nämligen också det sedan ett par månader tillbaka.



Jag hade inte hört talas om en kraniosakralterapeut innan. Hur fick du reda på den?

2010-05-09 @ 10:59:31
Postat av: Madde

Det är genom Lotta. Hon mår jättebra av de behandlingarna. Så jag ville också testa!! Har en broschyr Ni får läsa, jag kan inte förklara allt...

2010-05-09 @ 20:00:19
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0