Anställningsintervju

Nu börjar det hända grejer! På måndag ska jag på en anställningsintervju i Västerås. Minns inte om jag pratade om att jag sökt jobb men om jag gjorde det så är det här jobbet det jag inte vet något om. I annonsen stod det bara att de sökte en 1-7 lärare så jag har inte så stor koll på vilka arbetsuppgifterna är.

Gick till min rektor och talade om att jag skulle på intervju och då blev hon hemskt orolig och talade om hur bra jag var och att hon gärna såg att jag arbetade kvar hos dem. Jag sa att jag gärna gjorde det under förutsättning att det inte blev sämre än i år. Hon kan ju inte säga något än (vilket jag har förståelse för i dessa övertalighetstider) så hon var väldigt förstående när jag sa att jag måste ju ha ett jobb efter sommaren. Hur som helst känns allt väldigt spännande!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad spännande! Jo Du sa ju att Du sökt i Västerås och Strängnäs. Spännande å höra vad dom säger! Och det är klart att de vill ha dig kvar i Eskilstuna, bero på då om Du vill va kvar?! Kram

2010-05-25 @ 20:28:50
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Vad bra att du sa det till rektorn iaf!:o)



Håller tummarna att du ska få ngt du vill ha! Kram!

2010-05-25 @ 20:48:28
Postat av: Malle

Håller mina tummar så hårt jag kan!!

2010-05-25 @ 20:51:27
URL: http://malleblixt.blogg.se/
Postat av: Marika

Nu ska du se att du får påökt i E-tuna. Om inte så ge dem fingret!!!

2010-05-25 @ 21:21:49
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0