Vab

Jag är hemma med Emma idag, har ju inte gått dom obl 48 timmarna förrän i natt:) Pratade med personalen på förskolan och hon berättade att det var flera barn som berättat att dom hade spytt ihelgen och många gånger med:), men dom var ändå på plats idag!
Har stökat på med tvätt mest hela förmiddan, den tar aldrig slut! Har plockat ihop kläder som är för små till Martin som Bitta ska få igen och så har jag två påsar till Madde med kläder som e för "pojkiga", för Julie. Hon har ju inte alls brytt sig men nu vill hon inte ta på vad som helst längre och att Emma ska ha dom det är nog bara att glömma och e ju en riktig kjol/klänning tjej fortfarande. Och det är ju ganska så kul tycker jag:)
Idag är vi inne och bara tittar ut på solskenet, det blåser nämligen isvindar ute och inte särskilt lockade. Jag vill ju elda skräp men då är väl risken stor att hela byn brinner ner och jag tror inte jag blir så poppis då! Jag smyg eldar lite i pannan ist och hoppas på att Fredrik inte läser bloggen på några dagar! =)

Och till helgen SKA vi till Ålåsen! Då är alla friska och krya, det är bara så!! Eller hur brudar:)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, de hoppas jag att alla är!! Ses då!! :)

2010-03-22 @ 21:39:21
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

Hoppas hoppas!! ...men med tanke på morgonens sms så kanske det ser mörkt ut...och med tanke på att Kalle fortfarande skiiiiiter och skiiiiiiter... :(

2010-03-23 @ 09:52:48
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: malle

nu har det inte varit något mer sen imorse, så jag håller tummarna....

2010-03-23 @ 15:42:58
Postat av: Lilian

Tycker att de på dagis ska vara noggrann med de 48h som barnen ska vara hemma, för det är ju faktiskt av en anledning. Eller kanske vill de ha en epidemi?



Peppar peppar att ni ska kunna träffas i helgen! Jag ska hålla tummarna för er!:o)



2010-03-24 @ 08:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0