This is my life

Nu har min stegräknare strejkat... batteriet tog slut. Känner mig så naken utan den... måste köpa nytt i måra. Men jag har ju såklart inte skrivit upp de senaste dagarnas steg... men jag tror jag vet på ett ungefär i af!!

Vann rätt låt??! Den eviga frågan. Jo, jag tycker faktiskt det. Fast Darin har gärna kunnat få vinna oxå. Vi må ju skicka nån ung, snygg kille nån gång, inte bara tjejer jämt!!

I helgen var vi i Ålåsen, det blev ingen slalom, utan skoterturer i stället. Det blåste som attan uppe på fjället, men ungarna va nöjd ändå. Fast när Jesper åkte med pappa tillbaka mot stugan i söndags så gallskrek han "Kör inte så fort, pappa, jag ramlar aaav!!" Sen körde pappsen lite lugnare!! Vi hade besök i stugan av Joel å Jespers storkusiner me fjåsn, farmor å farbror. Trevligt trevligt. Nu till helgen blir det förhoppningsvis lite slalom då!

Veckorna går så himla fort, och helgerna ännu fortare. Fullt upp från morgon till natt. Puh, hur ska man hinna med allt man vill göra? Jag har en massa saker jag måste göra och massa saker jag vill göra. Dom sakerna skiljer sig åt ibland... Men nu när jag äntligen har fått tag i en ny batteriladdare till datorn så prioriterar jag lite information här på bloggen. Värdelös info, men trots allt är det ju vad som händer här.

Kram


Kommentarer
Postat av: Marika

...finns ingen värdelös info!!!

2010-03-16 @ 16:58:32
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Jenny

Tips från coach: gör så lite som möjligt av måste-sakerna och så mkt som möjligt av vill-sakerna! :)

2010-03-16 @ 23:06:41
Postat av: Madde

Tack för tipset! ;) ska försöka anamma det! :))

2010-03-17 @ 07:57:41
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Håller med Jenny!:o)



Jag gillade nog Salem mest faktiskt, fast tyckte att Darin var duktig också.

2010-03-19 @ 21:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0