Tack Madde :)

Det här kan bli mitt andra inlägg med samma rubrik eftersom jag inte riktigt vet vad som hände alldeles nyss. Hade nästan skrivit klart när det helt plötsligt bara försvann så jag vet inte om inlägget publicerats eller ej. Ni får ha överseende!

I vilket fall så var det skönt att du Madde skrivit att det inte gick att kommentera mitt inlägg. Hade börjat fundera på jag skriver tråkigt så att ni inte ids kommentera eller om det var kommenteringskrångel. Men nu tror jag stenhårt på det andra alternativet. För ni kan väl inte tycka jag är tråkig??! ;)

Hänger ute i Bälgviken för fjärde kvällen i rad. Ikväll kom även Jack hit för det är sista natten med gänget. Imorron åker Gika och Minata hemåt. Tyvärr blev inte kvällen så lång för dom här småbarnsföräldrarna blev toktrötta. Elin somnade på golvet strax före 21 och Gika var tvungen att gå och lägga sig kl. 22. Då tackade även Jack för sig och åkte hemåt. Så nu är det bara jag som är vaken men jag tror jag ska lägga mig snart.

Ikväll har vi pratat om vad män tycker är sexigt hos kvinnor eller kanske mer vilka fördomar vi har om vad de tycker är sexigt. Därför genomförde vi en lite icke statistiskt säkerställd undersökning och ringde några män i olika åldrar och frågade dem vad de tyckte i frågan. Intressant att vi fick så skiftande svar, det hade vi inte förväntat oss. Skönt att åsikterna är så olika, det betyder ju bara att det finns någon för alla och det är ju bra för en singel som mig ;)

Med två gravida och en som nyss varit det handlar diskussionerna mycket om barn och förlossningar. Ikväll har jag fått lära mig att det är vanligt att man måste kissa med hjälp av kateter, att det känns som att man ska skita ut bäbisen innan krystvärkarna kommer igång, att små bäbiskillar har stånd när de är typ 2 veckor gamla, samt att det finns något som heter spinaltappar. När de passeras är det tydligen vanligt att man blir illamående och att man kräks. Man lär sig något nytt varje dag :)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0