Snö ute, sol inne...

lite så känns det, för det blir så vitt och fint ute och jag känner att det är lite för tidigt för våren att komma, så jag är så glad över att det snöat lite igen:)
Mår betydligt bättre idag, har en kraftig träningsvärk i magen och även magkatarr ont men annars så känns det som om det finns hopp!
Jag, Fredik och Martin har varit ute en stund, pratade lite med grannarna och så kom Kim å Tobben förbi med ny skotern:) Martin fick ju åka en liten sväng så han var så lycklig man bara kan vara!
Ja, det var allt för idag=)

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter härligt! Skönt att Du kommit på benen igen. Frisk luft är ju alltid skönt när man suttit inne en längre stund! Vi har varit ute en sväng också, och hunnit med att åka runt på byn å dricka kaffe!! :)

2010-03-28 @ 15:12:54
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Grett att den gett med sig, magsjukan! Hoppas att det håller i sig!:o)



Lyllos "Mattin" som fick åka skoter!:o)

2010-03-28 @ 17:52:20
Postat av: malle

tog skidorna och åkte 5 km... vet inte om det va så bra, guud va slut jag blev! Nu går det inte att kommentera ditt inlägg, Madde!!

2010-03-28 @ 19:01:28
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skönt att vara slut för att man gjort något istället för att vara slut för att man är sjuk! Jag kan inte heller kommentera Maddes inlägg, lustigt det här! Vad är det för skoter Kim har köpt?

2010-03-28 @ 20:49:51
Postat av: Lilian

5 km!?! Bra jobbat, men du kanske behöver vila lite också när du varit sjuk ;o)

2010-03-29 @ 10:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0