Sjukt...

...verkar det vara lite överallt. Iaf både i Görvik och Bälgviken. Jag har klarat mig som tur är men alla andra runtomkring blir sjuka.

Olle blev ju som sagt sjuk förra helgen och både han och Elin var hängiga hela veckan. Det var nog först på torsdagen som dom var sig lite mer lik. På fredagen anlände Gika och Minata och igår var Gika liggande mest hela dagen. Inte så att hon kräktes men mådde allmänt dåligt. Idag har det varit Minatas tur, hon har spytt och haft sig. Hon åt kl. 19 och det har hon fått behålla iaf. Så du verkar haft rätt i dina onda aningar Malle :(

Hur som helst var det kul att umgås med kusiner, systrar och deras bihang :) Mamma gjorde en snabbvisit innan hon drog vidare. Gika ska stanna här några dagar till så henne får jag träffa lite mer. Ska sova i Bälg i natt fast nu är det bara jag som är uppe. Småbarnsföräldrar går och lägger sig relativt tidigt.

Hoppas alla mår bra imorron!

I fredags var jag på ett seminarium om diskriminering och kränkande behandling. Heldag på Mälardalens högskola och vi ska ha två träffar till. Ser fram emot de andra två för det var skitbra i fredags. En föreläsning om romernas situation genom historien, den andra om muslimska friskolor och den tredje om begreppet invandrarkillar! Blev nästan lite sugen på att börja plugga, kanske det jag ska göra efter sommaren?!

Nu ska jag kolla kläder på Ellos.

Kram

Kommentarer
Postat av: malle

hur har det gått med killen som försvann?

2010-03-23 @ 15:41:17
Postat av: Madde

Jenny, vad knasigt, ditt nya inlägg går inte kommentera på. Igen, Jag tycker det är ofta så nu!! Irri!



Vad jobbigt me han som är borta, usch.



Du verkar få göra roliga saker på skolan i af, förutom att bara lära ut, menar jag. Kul! Hoppas det är bra annars och att Du klarar Dig från all sjuka som härjar! Ses! Kram

2010-03-24 @ 07:43:52
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0