Öppet hus

Ikväll hade vi öppet hus på Lagersbergsskolan. Alla föräldrar som är sugna att låta sina barn börja på vår skola var välkomna ikväll för att kolla läget. Första gången de kör detta koncept här i Eskils, konkurrensen från friskolorna börjar göra sig påmind tror jag. Det kom inte så många, ca 15 tror jag men det var ju bättre än ingen.

Lite sur var jag iaf eftersom jag hellre ville umgås med mina systrar än hänga på jobbet till 18:30. Imorgon ska dom hänga med Jack så det är jag ännu mer sur över! Vill också vara med. Men man kan ju inte vara med på allt, nåt Jenny måste lära sig antar jag :)

Killen i min klass är fortfarande borta. Lustig situation faktiskt, jag vet inte vad man ska göra. Släppa allt kanske?! Inte så mycket jag kan göra mer än att sakna honom och bli glad om han kommer tillbaka...

Imorron ska jag få åka till en annan skola och lyssna på när Friends handleder dem i likabehandling. Dom har fått anmälningar på sig för bristande arbete mot kränkande behandling så en representant från Friends ska besöka dem för att ge lite handfasta råd. Eftersom dom tillhör vårt område fick mina rektorer frågan om de ville skicka någon som ville vara med. Och det ville jag! Alla tillfällen att lära sig mera är bra, så jag ser fram emot morgondagen.

Nu ska jag sova, har haft huvudvärk ikväll och den vill inte ge med sig trots tablett.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0