Mulet och grått, men ingen blåst

Tisdagen blev inte alls som vi tänkt oss, jag blev väckt av Julie tidigt på morgonen och hon hade så ont i magen och mådde illa. Hon kräktes några gånger och kändes även varm, så den dagen var vi bara inne och tog det lugnt. Redan på eftermiddagen var hon pigg igen och onsdagen så var hon helt pigg! Ingen annan har blivit dålig så jag är inte riktigt säker på vad det var. På kvällen så var vi barnvakt åt Julian och L&M gick ut och åt och var på Quiz.
På onsdagen åkte Fredrik, barnen och jag till universeum. Jättekul, vi gick igenom de olika landskapen, tittade på alla fiskarna, kollade hajmatning och så är det ju annat smått och gott som man måste göra, titta på när man är där. Väldigt roligt tyckte hela familjen att det var :)
Idag, sista dagen så har jag, Lilian och barnen varit på cafe, gjort en sväng på stan(väldigt kort), nu är L&M och skriver kontrakt på nya lägenheten.
Om bara några timmar är det dags för oss att sätta oss på tåget och åka hem igen, ni kan aldrig ana vad fort denna veckan har gått, det känns ändå bra att vi snart ska åka hit igen!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Fy, vad det är tomt utan er!

2010-03-12 @ 13:00:39
Postat av: malle

....... kanske lite lugnare med!

2010-03-12 @ 18:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0