Modig...

...känner jag mig faktiskt nu! Finns en kille som fångade mitt intresse i somras :) Har bara träffat honom en gång och då var det så många som höll koll, så jag pratade knappt med honom :p

Skulle varit roligt att prata med honom fler gånger för han verkade vara en bra kille. Sjukt sportintresserad och väldigt trevlig. Men jag har inte träffat honom nåt sen på midsommarafton.

Men alldeles nyss skickade jag iväg ett mail till honom! Innehållet är inget speciellt, blev bara nyfiken på om han svarar. Har funderat på att göra nåt ganska länge men det har liksom inte blivit av, har känt mig lite nervös faktiskt. Men nu är det gjort iaf och jag är nog lite stolt även om jag blivit nervös och pirrig under tiden jag skrivit detta inlägg!! Fast vad är det värsta som kan hända??! Att han tycker jag verkar vara en idiot och inte svarar kanske. Och är det så har jag ju inte förlorat så mycket, eller hur??! Märker ni att jag söker stöd hos er nu, hihi...

Ska alldeles strax traska hemåt. Ikväll står det tvättning på schemat och så måste jag åka och handla. Kylskåpet är toktomt!! Läste ut en skitbra bok igår som jag varmt kan rekommendera - Box 21 skriven av Roslund och Hellström. Gillar ni deckare är den något för er, jag lovar!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0