Lite sur :(

Som ni kanske vet så skulle jag åka på kryssning helgen efter påsk med SvFF. Nu har den blivit uppskjuten så jag vet inte om jag får plats eller kan följa med. Hoppas på besked i dagarna.

Åka till Ålåsen på måndag (vi pratar annandag påsk va?!) låter som en bra idé! Jag åker gärna dit, skulle vilja se hur ni har fått till det sen jag var där sist. Och självklart kommer det bli finväder så vi kan vara ute och grilla oss en korv :)

Ska alldeles strax åka iväg till Friskis för att dansa lite afro. Har träningsvärk i benen sen min skidtur i lördags men tänker dansa bort den nu :) Imorron kväll ska jag gå på stand up. Känner igen ett av namnen och det är han Soran som är med i Parlamentet på fyran ni vet. Han tycker jag är skitrolig så jag tror jag kommer få valuta för mina 100 kr!

Här har nästan all snö smält bort, det sa bara pang när det blev lite varmare förra veckan. Inte klokt vad fort det går. Verkligen en skillnad mot för hemma.

Nu måste jag skynda mig, passet börjar 16:00.
Kram på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaaa! Låter toppen om Du/ni hänger med på måndag. Vi åker nog dit måndag morgon. Så det är bara att haka på!! :)



Vad Du e duktig med all träning!! Ja e lite avis...! För jag tar mig inte i kragen riktigt.. ska bli bättre....

2010-03-30 @ 20:35:57
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ja, du är verkligen skitduktig!:o) Jag ska också, men mpste flytta och bli frisk först. Alltdi en massa "bara"...



Håller tummarna för att du ska kunna åka på den där kryssningen!:o)

2010-03-31 @ 14:01:22
Postat av: Jenny

Vilken blir din nya adress? Har kommit med på kryssningen nu :)

2010-03-31 @ 16:40:57
Postat av: Lilian

Yihoo, det hjälpte!;o)



Hm, jag har skickat nya adressen i ett mail... Har ni inte fått den? :oO

2010-03-31 @ 17:59:20
Postat av: Jenny

Ehh, det kanske jag har men isf har jag inte skrivit upp det. Man kanske kan få den igen.

2010-04-01 @ 09:30:34
Postat av: Lilian

Skickar den på SMS istället! Glad Påsk!:-)

2010-04-01 @ 09:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0