lekåbus

Idag så åkte jag och Lilian men alla barn till lek och buslandet! Det är ju så himla skoj och det var en jättebra dag att åka på för det var väldigt lite folk! Vi åt lunch där och sen tog L med sig dom  små och åkte hem, vi stannade kvar och så gick vi i affärer efter leken:) Införskaffade mig ett par nya skor (röda), Martin fick kalsonger, t-shirt och en tröja med traktorn på:) Emma fick sig en ny handväska med Tingeling och hennes vänner på, Julie ville ha ett diadem med en jättestor rosett på som var skitful! Fredrik fick öl=)
Idag när vi åkte spårvagn så kom det civilklädda kontrollanter, läskigt!! Jag blev lite nervös för självklart snikåkte barnen, eller jag stämplade inte dom men som tur var hade jag betalat för mig iaf och barnen kollade dom inte... TUR!!
Vi har det såå himla bra här, vi kom nyss och snart ska vi hem:( Tiden går för fort!! Flickorna frågade idag när vi ska åka hit till sommaren, och det får ni andra bestämma. För visst åker vi ner i sommar?? Vi kan åka när som helst från skolavslutning fram tills skolan börjar igen, om nu L & M orkar med mer besök vill säga=)

puss

Kommentarer
Postat av: Lilian

Klart vi gör!!!:o) Vi vill ju att ni ska komma!!! Allihopa!!!:o)

2010-03-08 @ 21:44:15
Postat av: Madde

Vi kommer!! :)

2010-03-09 @ 07:57:15
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Perfekt!

2010-03-09 @ 12:47:33
Postat av: Marika

Jag vill!

2010-03-09 @ 14:30:29
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Jenny

Mig kan ni oxå räkna med.

2010-03-09 @ 17:41:25
Postat av: malle

jag längtar redan!!!

2010-03-09 @ 20:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0