Invald!

Igår kväll fick jag frågan om jag ville sitta med i tävlingskommittén! Självklart tackade jag ja!! Kul att dom vill ha med mig. Nu ska det hända grejer i Södermanland oxå :)

Har inte tagit itu med upp packning sen jag kom hem i söndags. Väskorna står fortfarande i helgen... Kanske ska göra det ikväll!

En av mina killar har försvunnit! Han var borta hela veckan före lovet och är inte tillbaka nu heller... Har ringt hans pappa typ 100 gånger och lämnat meddelande om att jag vill att han ska ringa upp men det har han inte gjort... Känns inte så bra, har har alltid svarat när jag ringt förut. Man undrar ju vad som händer.

Här är det härligt väder, solen skiner och jag tror faktiskt jag ska ta mig en promenad snart istället för att sitta inne och uggla. Planera kan jag ju göra sen nån gång, haha!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: malle

försvunnit!! Men hur?!

2010-03-03 @ 19:21:01
Postat av: Jenny

Ja, jag vet inte! Ingen som vet var han tagit vägen... Inte soc och inte hans släktingar heller, vad dom säger iaf.

2010-03-03 @ 19:43:09
Postat av: malle

men fy:(

2010-03-03 @ 21:15:38
Postat av: Madde Svensson

Usch va otäckt. Hoppas det ordnar sig...

2010-03-04 @ 10:37:51
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Verkligen skrämmande!! Hoppas ni får veta ngt snart!! Mamman?

2010-03-05 @ 08:47:13
Postat av: Jenny

Mamman har inte funnits i bilden på många år. Har inga kontaktuppgifter på henne.

2010-03-05 @ 12:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0