Va härligt med stor familj!

Snart får jag också semester!! Bara 4 dagar kvar! Joel och Jesper har redan fått semester dom, redan i fredags när Malle hämtade dom tidigt på dagis. Å den här veckan är dom med faster Kajsa och kusin Tobben hela veckan. Lyx!! :) Om bara finvädret kunde infinna sig också! I går var jag och Kajsa ute och gick och det blåste som bara den. Hade pannband på mig och önskade att jag hade tagit en extra tröja och vantar också......

I helgen är det midsommar! Brorsan kommer hem från USA och vi samlas hela familjen i Skansnäset hos min farbror. Ska bli riktigt trevligt faktiskt!! Sen kommer även Joel och Jespers andra faster hit, och två kusiner till! Kul! :)

Kommentarer
Postat av: Lilian

Åh, vad härligt för dem med lite extra lång semester!:o)



Vad QL att han kommer hem, bror!:o) Har du sett honom på webcam eller ngt? Jag tänkte om han är sig lik, eller om han har åldrats?;o) Hoppas att ni får en härlig midsommar!:o) Hälsa bror!



Hur hade Kalle det på 20-årsjubiléet? (det känns fortfarande konstigt att säga...jag har ju inte hunnit smälta att Malle var på det i fjol...vi är ju så unga!!!) :o)



Kram!



P.S Jag tog mig friheten att uppdatera ditt inlägg, så därför går det att kommentera nu (jag minns att det var så Marika gjorde en gång förut...):o) D.S

2010-06-21 @ 21:17:42
Postat av: Jenny

Bra gjort Lilian! Jag har försökt kommentera flera gånger men gått på en nit! Att få träffa familjen är the shit :)

2010-06-21 @ 21:34:06
Postat av: Marika

Ja, det är härligt med familjer. Jag har många härliga familjer nu som det känns! :) Tack för besöket igår.

2010-06-23 @ 09:47:25
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0