Tappat min mobil :(

Igår hade jag en helt underbar dag med mina grabbar på kanotutflykt. Vi paddlade, badade och fiskade.

Tyvärr avslutades dagen på ett tråkigt sätt för jag tappade min mobil i sjön!!! Andra gången det händer för er som minns, jag har ju en som ligger på botten av Storsjön oxå. Nu har jag en som ligger på botten på Båven... Skulle bara ta upp den ur fickan och kolla vad klockan var och när jag skulle lägga tillbaka den slank den ur näven och gled ner i vattnet. Kan inte skylla på någon annan utan jag var bara KLANTIG!

Fy fan säger jag bara, hade räknat med att få lägga mina skatteåterbäringspengar på något annat än en ny mobil. Hoppas jag får mitt nya SIM-kort på fredag och så har jag plockat fram en gammal ur byrån som jag ska försöka få liv i!


Kommentarer
Postat av: Madde

Men Jenny, stackare! Jag e ledsen, men jag skrattade lite när jag läste inlägget..... :D

2010-06-09 @ 15:38:09
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

Men fyyyyfaaan!

2010-06-09 @ 23:34:33
Postat av: Lilian

Meeeen vilken otur! :oO

2010-06-11 @ 12:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0