Sommarfest=)

Nog för att det har varit kallt och blåsigt, men just ikväll när vi skulle ha vår sommarfest för barnen då tokregnar det och blåser och är kallt:( Tur att vi har lokaler så man kan vara inne och ha kalas. Jaja, roligt hade vi iaf. Tror alla var nöjda och glada!

Mina barn var utspridda lite här och där, Martin följde med Joel och Jesper hem och han var väldigt nöjd med det hade nog gärna stannat ett tag till som det verkade när jag kom och skulle hämta=) Julie följde med en klasskompis hem och sen så gick dom tillsammans på fotbollsträning ( J hade glömt träningskläderna hemma och regnkläder glömde hon tydligen att ta på så hon var blåfrusen, blev som tur vad omhändertagen och upptinad av sin farmor) Emma tillbringade dagen med Linnea, ifs inte så ovanligt=), hela fam olsson + Emma åkte in på friidrottsträning!
Man kan väl säga som så, att händer det saker så ska allt ske på samma gång och nu är det väl tur att jag har dom som ställer upp och hjälper mig♥

Nu har jag letat mina nycklar i en halvtimme ca, har hittat dem och nu vill jag bara krypa ner i sängen!!

Kram på er å gonatt

Kommentarer
Postat av: Madde

Tur att du hittade nycklarna!!



Ja, det är ju kul att kunna hjälpa Dig nångång också! Annars är det ju jämt Du som får ställa upp!!

2010-06-09 @ 15:39:30
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

Ja, jag har fortfarande inte "tagit" barnen av dig som jag lovade att jag skulle göra!!

2010-06-10 @ 22:32:17
Postat av: Lilian

Skönt med ett stort kontaktnät!:o)

2010-06-11 @ 12:44:42
Postat av: Lilian

Men, skrev inte jag precis ett inlägg här...



Toppen med ett stort kontaktnät i af!:o)

2010-06-11 @ 12:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0