Nä, nu skiter jag i det här!

Ska väl börja med att säga att jag har gjort ett super-jobb och gått ner 17 kg...men trodde ju i min enfald att jag skulle kunna nå målet innan midsommar! Nu har jag gjort ett halvhjärtat försök att ta de sista 4-5 kilona - men jag KLARAR det inte! Dagarna går jättebra...men när kvällen kommer så får jag spunk och "faller dit"! Nu vaknade Axel så det var slutbloggat för den här stunden. Jag VILL ju så gärna klara det här!!!! MEN jag ska nog ta det den långsamma vägen nu - då kanske blockeringen i skallen försvinner. Då kanske det går av sig självt igen?! Ja, just ja - Axel. :)

Kommentarer
Postat av: Malle

ja tycker du ska vara glad nöjd och lycklig överdina 17 kilo, förstår du hur bra gjort det är!!!!

2010-06-19 @ 20:27:09
URL: http://malleblixt.blogg.se/
Postat av: Marika

Jo, jag vet...men tänk att få komma helt i mål!!! Mitt mål är ju samma vikt som innan graviditeterna.

2010-06-19 @ 23:18:53
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Lilian

Ja, 17 kg är helt otroligt mycket!!!:o) Jag är asimponerad!!!:o) Jag tror att du kanske ska pröva en annan diet ett tag, för din orks (ork att stå ut) skull. Mathias blåste ju 10 kg på ett kick förra sommaren då vi åt GI (första fasen är ju lite mer åt LCHF) och då svullade vi på lördagar med allt vad vi ville. Det var ju då jag äntligen fick så fina värden igen på blodfetterna :o)



Sedan finns det ju massor av olika dieter - ngn som heter ISO, Montignac, etc. (Ska man äta Montignac ska man nog inte ha en svullardag tror jag, för då finns det nog en risk för hjärt-kärlsjukdom...)



Vi äter GI igen nu och svullar på lördagar. Jag mår som sagt bra på det även om jag inte går ner i vikt (har gjort lite situps på slutet och det verkar forma magen i af:o)). Nackdelen är att det tenderar att bli lite dyrt... De ska inte behöva bli det, men jag är lat när det gäller att "laga" middagen...



Kram på dig och fokusera på att du är duktig!!! Då kommer lusten tillbaka!:o*

2010-06-20 @ 12:23:19
Postat av: Madde

Javisst har Du gjort ett superjobb! Men har man ett mål så vill man såklart nå det. Men Du har nått väldigt nära, och de andra kilona kan Du ju ta lite senare.... det hinns.... Kram

2010-06-20 @ 21:32:35
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

Tack ni gulliga!!!

2010-06-21 @ 13:47:02
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0