Mina dagar

Har säkert inte startat datorn på över en vecka, så det var mycket att uppdatera sig på! Många inlägg och mycket annat som man måste kolla in!! Själv är jag ju inte så snabb med att uppdatera vad som händer i mitt liv... men men, jag lider inte av det!

I midsommar var vi i alla fall på Skansnäset hos min farbror, jag och alla mina syskon och våra familjer, och mamma och pappa förstås. Vi var 24 stycken. Ganska fullt ös hela tiden! Men väldigt trevligt. Synd på vädret bara, men det var inte så mycket att göra åt det, vi var ju så många så det var inte tal om att vara inomhus ändå. Vi hade ju ett stort partytält med, så det löste sig med middagarna ändå. Och under dagarna var det lite fiske, fotboll, kubb, brännboll, promenader och annat skoj. Riktigt roligt att träffas och umgås lite intensivt så där ibland. Tror ändå att min farbror tyckte det blev lugnt och skönt när vi åkte, han är ju van å va själv mest hela tiden!!

Annars har vi fullt ös här hemma också. Joel och Jespers faster och kusin bor ju hos oss fortfarande, tills på fredag, och i dag kom grabbarnas andra faster hit och två kusiner till. Så det är fullt ös från morgon till kväll!!

Kommentarer
Postat av: Malle

Precis som det ska va, 180 knyck hela tiden=)

2010-06-30 @ 15:37:15
URL: http://malleblixt.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ja, det är faktiskt jätteroligt att vara många och trängas och umgås!:o) Det är jobbigast första tre timmarna, innan alla vant sig vid varandra och innan man själv vänjt sig vid "stöket" :o) Vad QL att spela brännboll och sånt!:o) Det är jag jätesugen på! Kanske när ni kommer ner?;o) Kubb kan vi väl i af spela!?:o)



Hur är det med Chrille? Lik sig?



Joel och Jesper kommer ju tycka att det är toktomt sedan när alla åker hem! Tur ni kommer hit och får umgås lite mer igen!:o)



2010-07-01 @ 13:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0