Mer semester uppdateringar:)

Har haft en ganska innehållsrik dag, började dagen med att åka med ungarna in på idrottsskola. När dom var där så åkte jag och Martin på jobbet en sväng och hälsade på, försökte hjälpa till med lite datatrassel och sen så fick vi lunch där=)
Hem med alla,fixade lunch och åt igen för då hade jag glömt att jag och Martin redan hade ätit en gång.

Gick på bygdegården och spelade brännboll med alla barn och Fredrik ( han är hemma idag eftersom han drar till Tyskland i morgon, om det nu är dit han ska;) för sist skulle han till skåne och åkte till småland så man vet ju aldrig;) )

Har trimmat lite gräs hemma och på bygdegården, ätit lite mera mat fikat lite...

Sen så på kvällskvsten så samlades vi tjejer och gick en långpromenad till skogs, jättehärligt!! Inte så mycket mygg och fint väder och det bästa av allt: 23 119 steg=)

Och så åkte vi ner till sjön så barna fick bada ( det är ju ända sommar!!!) Jenny S berättade att dom hade haft
+1.5 grader hos sig i natt så ni fårstår ju vad varmt det var i vattnet!

I morgon ska jag upp tidigt,7.00!! hur ska det gå?!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Lilian

Vad ska du upp och göra så tidigt!?!:oO Du är ju ledig!;o)



Snacka om att jag blir impad av hur många steg du hinner gå! Helt sanslöst, vad duktig du är!:o)



Bra, då kan jag låna några steg av dig sedan när det är dags att räkna ihop!;o)



Kram!

2010-06-21 @ 22:22:30
Postat av: Madde

Nä Lilian, jag har redan bokat Malles steg..... ;)

2010-06-22 @ 07:58:10
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

idag ligger jag efter...och jag orkar inte gå ut:(

2010-06-22 @ 21:31:24
URL: http://malleblixt.blogg.se/
Postat av: Marika

Tack för en härlig eftermiddag/kväll. Det var värt steg-förlust! :)

2010-06-23 @ 09:43:35
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Lilian

Fan också, men då paxar jag Jennys och Marikas!;o)



Malle, du går så mycket ändå, så jag tycker absolut inte du ska ha ångest över en dag. Ta en kurdag istället!:o) Kram!

2010-06-23 @ 13:36:11
Postat av: Madde

Tack själv!! Jag å Kajsa va ut å gick en sväng när vi kom hem, de va skönt, när man ätit så mycket gott!!! :) Jag kom över 10.000 steg i af, men inte så mycket mer....

2010-06-23 @ 16:44:35
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0